środa, 7 maja 2008

GIRLSY

Szubidu!
Dzięki pewnemu panu, któremu się chce i preparuje całkiem fajne video tutoriale w serwisie deviantart.com, znalazłem ułatwienie w mojej walce z kobiecymi kształtami. "Walka" to może nie odpowiednie słowo:) choć staranie się o uzyskanie kształtów które powodują ślinotok jest równie przyjemne co frustrujące.
Hałewer, dzięki temu tutorialowi autorstwa Stevena Sancheza nagle stwierdziłem ze to jest łatwe!
Teraz za to piersi za wysoko robie, mam tez problemy z facjatą - oczy, nosek i usta to jest to dlaczego nie śpie po nocach:)
Oto najświerszy wynik tych zmagań:

4 komentarze:

Ssselena pisze...

no i bajabongo bardzo dobrze to leci:D w dobra strone:)

Kirkor pisze...

a ja ci pisze ze takich sanczezów jest na peczki w stanach, koleś podrabia ramossa jak wlezie, dobrze że robi toturiale - nie pakuj się w amerykańskie goowno, tam nie ma przyszłosci :P

OFF pisze...

Spoko brachu, bez obawów, ja tylko sie ucze pewnych trików. styl sancheza mnie tak bardzo nie interesuje jak to w jaki sposób przedstawia zasady anatomi dla półgłówków jak ja którym sie nie che do książek zaglądać:D

całkiem.obca pisze...

nie złe - walcz dalej :P